onsdag 12. januar 2011

Magical moon


Jeg har sniffet på Hanae Moris tidligere dufter i utlandet i årevis (Butterfly og Haute Couture), men aldri gått til anskaffelse av noen. Fine, men kanskje ikke så personlige. Det har alltid vært andre parfymer som har fanget min interesse i de butikkene. Da Magical Moon kom i 2006, ble jeg litt mer interessert. Den er annerledes, minner ikke om alt mulig annet, og jeg måtte alltid prøve den når jeg kom over den. Til slutt investerte jeg, men av en eller annen grunn har jeg ikke brukt den så mye som jeg trodde jeg kom til å gjøre. Den er fin, relativt unik, men ikke helt meg. Kanskje litt for fruktig. Dog ikke på en fjortisparfyme-måte; den er mer sofistikert enn som så. Jeg ser ikke bort fra at jeg kan komme til å bruke den mer ved en senere anledning, for det er ikke noe galt med den. Jeg må bare finne en passende anledning, tid, sted, rom.

  • Toppnoter: Pink pepper (eg. tørkede bær fra et tre), litchi, guava, stjernefrukt
  • Hjertenoter: Osmanthus, ginger torch, appelsinblomst
  • Basenoter: Rørsukker, røkelse, vanilje, kokos, sandeltre, patsjuli

Flaska er forøvrig fin!

(Parfymen er senere blitt solgt.)

Ingen kommentarer: