onsdag 12. januar 2011

Lovely


I dag plukket jeg fram denne fra glemselens skyggedal. Sarah Jessica Parkers "Lovely". Jeg har ikke brukt den så mye, for i en periode duftet hele Oslo Lovely, men nå har det visst dabbet av litt. Fram med den!

Uansett, kommersiell er den jo, men slett ikke dum. (Den har sterke toner av SJPs elskede musk-parfyme, en billig variant som hun har brukt siden hun var tenåring, så ryktene om at hun har deltatt i hele prosessen er nok sanne.) Hundre ganger bedre enn oppfølgeren Covet som kom et par år senere.

Jeg fikk min av glamourgemalen for fem år siden da den var ny i Norge. Jeg hadde sniffet på den i New York et halvt år i forveien og var begeistret, men prioriterte å kjøpe en annen parfyme på den reisen ettersom jeg visste at Lovely kom til å dukke opp her etterhvert.

  • Toppnoter: Nektarin, bergamot, rosentre, lavendel
  • Hjertenoter: Patsjuli, hvite narsisser, orkidé
  • Basenoter: Hvit amber, sedertre, hvit musk



Ingen kommentarer: