onsdag 12. januar 2011

Laguna

Denne er vel et kjent syn for mange. Salvador Dalis "Laguna" fra 1991 - ganske annerledes enn alt annet på den tiden. Jeg var besatt hele høsten-91 og ønsket meg den intenst. Det nærmeste jeg kom, var en deodorantstick... Men nostalgien tok overhånd for fem-seks år siden, og jeg kjøpte en flaske. Jeg liker den fremdeles veldig godt. Den føles ikke fruktig, selv om alle toppnotene er frukter.

  • Toppnoter: Mandarin, grapefrukt, solbær, fersken
  • Hjertenoter: Jasmin, rosewood, hageiris, liljekonvall
  • Basenoter: Seder, patsjuli, tonkabønne, vanilje

Flasken har den klassiske Dalifasongen, men er herlig lysegrønn. Dette er en av mine juledufter (ikke fordi duften i seg selv har noe med jul å gjøre, men fordi min desperate lengten etter den foregikk på senhøsten).

Ingen kommentarer: