onsdag 12. januar 2011

Brit

Denne fikk jeg på bursdagen min i 2008 av min storesøster. Jeg har jo Red-versjonen fra før, og de to er ganske forskjellige - men fine på hver sin måte. Red har et innslag av litt mer spicy rabarbra-aktige noter, mens Brit er mer i retning pærer. Vanligvis er ikke fruktige dufter tingen for meg, men det er noen få unntak - disse to Burberryparfymene, Escada Sexy Graffiti og Cacharel Amor Amor. De passerer i høyeste grad.

Flasken har klassiske Burberry-ruter, og den matchende herreduften er også veldig fin. Duften ble lansert i 2003.
  • Toppnoter: Lime, pære, grønn mandel
  • Hjertenoter: Hvite peoner, jordan-mandel
  • Basenoter: Mahogny, amber, vanilje, tonkabønne


2 kommentarer:

Gina sa...

Så gøy at du har denne parfymen!
Jeg har hatt den siden 2005, da jeg fikk den etter at vitnemålet fra vgs. kom i posten. Mamma tok meg med til parfymeriet for å gjøre stas på meg, og etter prøving av mange dufter gikk jeg ut med denne, og den har fulgt meg siden.

Min erfaring er at få kjenner til duften, men dette gjør at jeg føler meg enda mer spesiell når jeg bruker den.

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, den er fin! Jeg kjenner den heller ikke så ofte rundtomkring, så den er ikke av de mest flashy i allefall.