mandag 7. januar 2013

Dufter i 2013 - uke 2


Mandag 07.01: I dag ble det L'Interdit igjen, altså den nye varianten fra 2002. (Kun en liten spray for ikke å kvele mine med-kollektivreisende i morgenrushet.) 

Tirsdag 08.01: Elizabeth Arden / Britney Spears Curious, en annen januarduft. Denne er blomstrete og ikke for søt. (Det hjelper kanskje at jeg ikke har assosiasjoner til fjortiser i umiddelbar nærhet som har badet i den)

Onsdag 09.01: Fresh Sugar, fra Sephora for hundrevis av år siden. 

Torsdag 10.01: Vivienne Westwood Libertine, en året-rundt-parfyme som er en av mine største favoritter. Comfort scent! Og elegant.

Fredag 11.01: The Different Company After Midnight; en prøve jeg fikk av de snille selgerne på yndlingsparfymeriet mitt i Berlin.

Lørdag 12.01: Givenchy Tartine et Chocolat

Søndag 13.01: Stella McCartney Stella Sheer 


3 kommentarer:

MissLucy sa...

Her går det i nye favoritter på dagen: Cartier Baiser Volé idag, Prada Infusion d'iris Absolue igår, Ann Gerard Cuir de Nacre på onsdag og Hermes Ambre des merveilles på tirsdag. På kveldene har jeg testet sampler: Chloe Love idag, Hermes 24 Fauborg igår, Shalimar Parfum Inital onsdag og Ysatis tirsdag.

Glamourbibliotekaren sa...

Åh, Ysatis.. Finnes den fortsatt? Den har jeg alltid likt men aldri kjøpt. Jeg burde!

MissLucy sa...

den finnes, men ifølge de som har greie på det, er den endret så mye at man bør gå for vintage...