søndag 6. januar 2013

Dufter i 2013 - uke 1



For at valget av duft ikke bare skal gå på automatikk, går jeg tilbake til å rapportere daglig her i duftbloggen! Én post pr uke, med daglig oppdatering. Det er veldig hyggelig om dere lesere joiner meg, husk bare å skrive hvilken dag det gjelder. La oss skride til verks!

Nyttårsaften:  Chanel Coco, konsertbryllupsfest på Victoria Jazzscene, og antrekket var lang smaragdgrønn vintagekjole med et blågrønt glitrende palmeblad-aktig fjærmønster, samt enorm håroppsats med perlebånd rundt. Coco var midt i blinken. 

01. januar: Fresh Sugar

02. januar: Tartine et Chocolat, januarduft til gagns. 

03. januar: Tartine et Chocolat

04. januar: Tartine et Chocolat

05. januar: Crabtree & Evelyn Savannah Gardens

06. januar: Givenchy L'Interdit (2002-versjonen)

6 kommentarer:

MissLucy sa...

jeg har nettopp fått en haug med samples i posten, så her går det i testing for tiden, med håp om å finne noen nye må-ha:
Søndag: L'Artisan Mimosa pour Moi
lørdag: Frederic Malle Le Parfum de Therese
fredag: Bottega Veneta edp
tidligere i uken - tett i nesa!

Paradisia sa...

Idag søndag: Love potion fra Oriflame. Søt og varm i vintertiden!

ANNEPÅLANDET sa...

Så hyggelig at duftrapporteringen er tilbake! Godt med litt inspirasjon.
Husker ikke helt hva uke 1 duftet, men skal begynne å følge litt bedre med her. Diptiques L'Eau har i hvert fall vært flittig brukt. Kanel og nellik og mye annet godt - mmmm! Har også testet Byredos Blanche, en ren og deilig frisk duft.

Anonym sa...

I dag føler jeg for en litt hverdagslig og maskulin duft, siden jeg ikke skal noe spesielt. Av de tre "vinterparfymene" jeg bytter på å bruke blir det da Guerlains Eau de Cologne Imperiale.

Stine/Prinsesserosa sa...

Så gøy med ukentlige duftrapporter igjen!

Min uke 1 av 2013 bestod av:

Nyttårsaften: oriental lounge fra The Different Company
1 jan: Tam Dao fra Byredo (passet godt på skogstur med bål og skumringstime)
2 jan: Tam Dao igjen.
3 jan: Blanche fra Byredo
4 jan: Gypsy water fra Byredo
5 jan: Ofresia fra Diptyque (fikk akutt behov for vårduft når vi ryddet ut jula)
6 jan: Bal d'Afrique fra Byredo

Stine/prinsesserosa sa...

Tam Dao fra Diptyque, mener jeg selvsagt!