lørdag 2. februar 2013

Quercus

Penhaligon's lanserte Quercus i 2005, og navnet betyr "eik" på latin. Det er egentlig en herrecologne, men sånt har jeg aldri brydd meg om. Den er sitrus-frisk i kategorien Carthusias Via Camerelle, en slektning av Annick Goutals Eau d'Hadrien, og en litt mer fornem onkel av cKOne. Jeg ser for meg sommerdager og hvite kortermede skjorter. Det er mulig jeg bør dele denne med min bedre halvdel.

  • Toppnoter: Mandariner, basilikum, lime, bergamot
  • Hjertenoter: Kardemomme, jasmin
  • Basenoter: Eikemose, sandeltre, musk

Reklamen sier "A fragrance that conjures up a summer stroll along the broad paths of an English garden shaded by oak trees. Centuries-old trees that hold promises of eternal love carved into their bark." (osmoz) Fint!


Jeg arvet min av ei venninne som angret kjøpet. Slike tilbud takker jeg mer enn gjerne ja til.

Ingen kommentarer: