tirsdag 16. august 2011

Naturelle (2008)



Yves Rocher lanserte Naturelle i 2008 (må ikke lanseres med hans nittitalls-parfyme Nature), og jeg kjøpte den sånn halvveis på blindbuy ettersom disse parfymerte "våtserviettene" han sender ut ikke alltid gjengir duften som den virkelig er. Men denne gangen fikk jeg det jeg forventet - en frisk sitrusduft med epler og litt blomster. Jeg brukte den nesten daglig den sommeren. Senere har det kommet flere varianter av den, uten at det har interessert meg i noen grad.


  • Toppnoter: Sitron, bergamot

  • Hjertenoter: Jasmin, grønne epler, tagetes, ferskenblomst

  • Basenoter: Sedertre, amber, musk

Det er en hyggelig duft. Ikke av typen med mest personlighet, men av og til er det nettopp en sånn eplefrisk parfyme man trenger.



3 kommentarer:

Mette sa...

Den hørtes fin ut :-) Kanskje ikke så dyr heller?

Glamourbibliotekaren sa...

Neida, Yves har jo titt og ofte tilbud der man kan kjøpe alt til halv pris eller noe - bare unngå "to for prisen av én", det lønner seg ikke i lengden, ettersom man gjerne bruker LANG tid på å tømme en parfymeflaske - og kanskje er lei den etterhvert, til og med :)

Glamourbibliotekaren sa...

Her ser du - gratis frakt ved ordrer over 150, ser det ut som. 215 er jo ikke så dyrt.