mandag 29. august 2011

Dagens duft, uke 35

Mandag 29.08: Ck Be i regnet!

Tirsdag 30.08: Yves Rocher Tendre Jasmin.

Onsdag 31.08: På den siste dagen i august dufter jeg av den som ble sensommerens største nostalgi-slager: 90210.

Torsdag 01.09: Jeg vurderte å gå over til høstparfymene fra og med i dag, men jeg tror det får vente til neste uke! Burberry Brit Red ble dagens sensommervalg.

Fredag 02.09: Cristobal, som forrige fredag. Storbyweekend-følelse, nærmere bestemt Paris. Oooh.

Lørdag 03.09: Costume National Scent Sheer - en snill duft på en tidlig lørdagsmorgen for å ikke skremme vettet av søvnige kolleger.

Søndag 04.09: Coco i familieselskap.

3 kommentarer:

Jenny B sa...

Måndag: Keiko Mecheri Jasmine
Tisdag: Elie Saab
Onsdag: KM Jasmine igen

Hermia Says sa...

Jag har ju inte så många dofter att välja mellan men Etros Etra har blivit en riktig favorit så den firar jag höst med idag!

Anonym sa...

I slutten av denne fikk jeg min nye parfyme flydd inn fra England...etter uker med venting og spenning har jeg og bruker for tiden: April Violets fra engelske og tradisjonsrike Yardley!