mandag 4. april 2011

Dagens duft 04.04.11

I dag måtte det bli Libertine.

4 kommentarer:

Cathrine sa...

Hei
Kjøpte en godlukt av deg forrige helg.Kjempegod! Har en liten samling av vakre parfymeflasker og jeg har lyst at de skal stå framme. Har god plass på soverommet. Der er det også stort sett ganske kjølig. Mange oppbevarer parfymene sine i kjølskapet, men det syns jeg er så trist. Hva gjør du?
Hilsen Cathrine

Glamourbibliotekaren sa...

Hei, så hyggelig at du likte den! Jeg oppbevarer parfymene mine i et skatoll jeg kjøpte på loppis i fjor. De jeg bruker ofte, står framme - men de får aldri sollys på seg, og rommet de står i er ikke spesielt varmt (heller ikke veldig kaldt). De jeg ikke bruker (som tilhører andre sesonger) står inne i skapdelen av skatollet. Jeg tror fint de kan stå framme på soverommet - som du sier, er det ganske kjølig på soverom. Kjøleskap er ikke nødvendig. Varme lamper og sterkt lys tror jeg er det verste de kan bli utsatt for.

Cathrine sa...

Takk for gode råd. Da tror jeg de står trygt der de står. Får aldri sterkt lys eller varme lamper i nærheten!
Ps skal til N.Y i påska, kanskje kommer jeg over noen godsaker der.
Cathrine

Jenny B sa...

Jag valde Passage d'Enfer från L'Artisan Parfumeur.