søndag 27. mars 2011

Parfymer til salgs - alle solgt!




Selv om jeg liker alle mine parfymer og har kjøpt dem fordi jeg virkelig ønsket meg dem, er det jo noen som blir brukt sjeldnere enn andre. Og noen av disse såpass lite at de fortjener et nytt hjem. Derfor har jeg ryddet og plukket fram noen som kanskje kan være av interesse for leserne av denne bloggen. Alle er sprayflasker og i eau de toilette-versjon (med unntak av Vanilla Fields som er cologne, og Tea Party hvor det ikke er angitt noe.)

Øverste bilde:
  • Anna Sui "Dolly Girl" 30 ml, brukt ca 1/5. Kr. 130,- SOLGT
  • Coty "Vanilla Fields" 30 ml, ubrukt (elsker den, men jeg har flere uåpnede til meg selv). Kr. 130,- SOLGT
  • L'Artisan "Premier Figuier" 15 ml, brukt ca 1/7. En av L'Artisans mest populære dufter. Kr. 130,- SOLGT
Mellomste bilde:
  • Philosophy "Tea Party" - Tea, Lemon og Sugar, hver 30 ml. Disse hører sammen, og kan brukes "layered" - eller hver for seg. Blandet minner de temmelig mye om Fresh sin duft "Sugar" som jeg er veldig glad i. Kjøpt i New York, vanskelig å få tak i nå. Lite brukt, ca 1/7 av hver. Selges samlet for 230 kr. SOLGT
Nederste bilde:
  • Caron "Fleur de Rocaille" 30 ml, brukt ca 1/8. Kr. 200,- SOLGT
  • Eau de Givenchy 50 ml, brukt ca 1/7. Kr. 200,- SOLGT
  • Rochas "Femme" 30 ml, brukt ca 1/7. Kr. 170,- SOLGT





Ingen kommentarer: