mandag 7. februar 2011

Dagens duft 07.02.11

Samme som i går - Rive Gauche.

4 kommentarer:

Anglofilia sa...

Rive Gauche er også en av mine favoritter fra "way back when". I dag er det imidlertid Iris Nobile fra Aqua di Parma. Syns den er en nydelig og varm vinterduft, skjønt jeg registrerer at iris ofte blir beskrevet som kald.

Alt godt sa...

Mi beste venninne brukte rive Gauche gjennom heile åttitalet. Den dufta er "henne" for meg. Ho har slutta å bruke den på grunn av allergi, men eg har ein liten mini som minne.

I dag har eg på meg ein (annan) åttitalsklassikar; The Body Shop White Musk. Den er ei klassisk jobbparfyme for meg, sikkert fordi eg har den i skuffen på jobben, så når eg har gløymt å ta på meg noko så endar eg opp med den.

Glamourbibliotekaren sa...

Anglofilia: Jeg tenker også at den er varm. Det varierer sikkert fra person til person.

Alt godt: Jeg har også en White Musk på jobben! Kjekk default når man har det travelt om morgenen.

Siri sa...

Denne ukens mandag valgte jeg Tirrenico fra Profumi del Forte. Veldig rar og fin og salt.