tirsdag 6. oktober 2015

Emma S. - Rue de Varenne


Barndommens peneste svenske modell, Emma Sjöberg, har sitt eget hudpleiemerke - og sin egen parfyme. Jeg snuste litt halvinteressert på den en dag, og falt pladask. En fin muskparfyme; slike funker alltid! Denne har liljekonvall i seg også, men ikke for mye - liljekonvallparfymer kan ofte bli altfor sterke etter min mening. Men denne er fin! Den er av typen hverdagsparfyme, koselig og lett, året rundt. Tittelen har den fått etter gata Emma bodde i i Saint Germain, ikke langt fra Rue du Cherche-Midi og Jardin Catherine Labouré, hvor jeg liker å henge når jeg er i Paris. 

Toppnoter: Liljekonvall, pære
Hjertenoter: Appelsinblomst, hvit musk
Basenoter: Lys mokka, vanilje, patchouli

Nese: Aurelien Guichard

Det er musk og vanilje som er mest fremtredende synes jeg, kanskje pære også. 


Ingen kommentarer: